Všechny pojistné produkty můžete využívat jak v rámci financování, tak i zcela samostatně. Výjimkou jsou některé zvýhodněné akční nabídky připravené s podporou společnosti Mercedes-Benz Česká republika, které lze využít pouze v rámci financování vozidla.
Samozřejmostí je možnost individuálního nastavení pojistných produktů přesně podle Vašich potřeb včetně započítání Vašeho dosavadního bezeškodného proběhu.
Na jednotlivých záložkách najdete orientační přehled dostupných produktů i s vysvětlením, co od jednotlivých služeb můžete očekávat a jaké výhody získáte.
Asistenční služby zajišťují pomoc řidiči a posádce vozu v případě poruchy, havárie nebo jiných nesnází, které mohou během cesty vzniknout. Řada služeb je sjednána automaticky již při uzavření POV, HAV resp. POV+HAV, samozřejmě je možné sjednat rozšíření asistenčních služeb formou doplňkového pojištění.
Asistence |
Allianz
VPP |
UNIQA
VPP |
Kooperativa
VPP |
Generali ČP VPP |
Servisní pojišťovna VPP |
---|---|---|---|---|---|
Základní asistence
Pojištění asistence zabezpečuje pomoc v případě poruchy, havárie, živelní události či odcizení vozidla. Asistenční službou se v rozsahu stanoveném pojistnou smlouvou a pojistnými podmínkami rozumí zajištění, zorganizování a úhrada služeb spojených s odstraněním následků poruchy, havárie, živelní události či odcizení, které postihly pojištěné vozidlo. |
Základní asistence je součástí POV nebo HAV. V případě, že jsou obě pojištění sjednána zároveň, limity základní asistence se zdvojnásobí. Základní asistence pokrývá i chyby řidiče – nedostatek nebo záměna paliva, vybití autobaterie, poškození pneumatiky, ztráta nebo zabouchnutí klíčů od vozidla. Rovněž je zajištěn odtah vozidla i odvoz posádky, odtah přípojného vozidla i v případě pouhé nepojízdnosti tažného vozidla. |
Pohoda Klasik (k POV nebo HAV) v případě havárie a vozidel do 3,5 t odtažení nepojízdného vozidla do nejbližšího smluvního servisu resp. autorizovaného servisu (max. 50 km); poradenské služby, nařízený odtah, defekt pneumatiky. V zahraničí dále úschova nepojízdného vozidla (max. 10 dnů / 20 EUR na den), telefonické tlumočení, právní služby (max. 1000 EUR), nocleh (max. 2 noci / 70 EUR za noc). |
Základní asistence je součástí havarijního pojištění pro celou Evropu a je poskytována na vlastní Asistenční lince Servisní pojišťovny. Kryje náklady spojené nejen s odtahem poškozeného vozidla, ale také náklady spojené s případným ubytováním a dopravou cestujících do cíle cesty nebo zpět domů. Asistenční služba plynule navazuje na řešení následků pojistné události |
||
Rozšířená asistence |
Rozsah pojištění je stejný jako u základní asistence, odlišné jsou pouze limity: Podrobné informace jsou uvedeny v letáku k základní asistenci |
V rámci Mercedes–Benz Autopojištění získává každý klient zdarma nadstandardní asistenční služby se zvýšenými limity pojistného krytí.
Při sjednání HAV nebo POV možnost sjednání bez-limitní asistence Truck Exclusive pro vozidla nad 3,5 t (vyjma kategorie tahačů) |
Rozšířená asistence – za úplatu v rámci doplňkového pojištění, platí pro segment TRUCK (různé limity viz leták „Rozšířené asistence TRUCK Kooperativa“) |
POHODA Extra, POHODA Extra Plus, POHODA Tandem |
Zobrazit schované položky: